Angellike

Jag kommer alltid finnas för dig oavsett vad, jag kommer vara i närheten av dig hela tiden.
jag kommer alltid att bry mig lika mycket om dig som jag alltid gjort,
ända sen första gången vi sågs så har jag inte slutat tänka på dig en sekund, ditt vackra leende, ditt skratt dina ögon som tindrade som dom allra vackraste diamanter...
när vi kysstes första gången så snurrade du min värld. du fick mig så glad, så perfekt. du fick mig hel, du fick mig känna glädje, visst vi har inte känt varandra allt för länge, men det känns som jag känt dig hela mitt liv, och det är jag glad för, du vet så mycket om mig som dom flesta inte vet, och du ska veta att jag alltid är här, jag vakar över dig hela tiden, du får mig smälta genom att bara säga hej, du får mig lycklig genom en vink, men när jag ser dig åka ifrån mig är det inte långt ifrån för mig att falla ihop. ju längre ifrån du är, ju ondare gör det i mig..
jag älskar dig fredrika. glöm inte det..
nu är det min tur att kämpa, för både dig o mig.. (mestfördig)...
Så plutten när du läser detta så kan du ta en wackarmenydåh för du är bäst...
du är fin
du är söt
du är vacker
du har en personlighet som ingen annan har, en personlighet som är dirket från himlen.
du är änglalik plutten, just the way you are..
du är alltid så snäll, och när du har det svårt, så ska jag vara där, stötta dig, när du har ont, ska jag ta smärtan åt dig..
glöm aldrig.. och lova mig det..
glöm aldrig bort att du är värdefull, du är söt, du är snäll... du är bäst hjärtat..
- jag älskar dig.
Marcus signar ut. Over&Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0