kärlek.

Minns du den dagen? då man var liten, man sprang fram till någon och bara frågade chans, och man visste inte vad sårad var, man gick bara o frågade nästa, vissa är sånna idag med, fast lite mer på,
Men det är andra tider nu, kärlek är något riktigt fint, någon man ska hålla fast vid, något man aldrig släpper ur händerna.
Nu, så snackar jag med en fin tjej, Den finaste tjejen jag någonsin träffat, hennes fina underbara blåaögon, ditt fina mörka hår, din omtänksamhet och sättet hur du går.. gör mig knäsvag.. jag lämnar henne aldrig, det sägs att man ska hålla fast vid det man tycker om, så jag släpper dig aldrig.
 tiden stannar när du går förbi, 
jag önskar att det bara vore vi. 


Det är sena sommarnätter, när solen har gått ner
som jag sitter helt ensam och bara ler
och tänker på dagarna vi hade tillsammans
Det var bara du och jag och ingen annan
jag kände hur du andades, din kropp emot min
Och pulsen slog snabbare och du var bara min
Ditt hår mot min kind och du smekte mina läppar
Vi kysste varann och jag ville aldrig släppa,
jag älskar dig.. vill bara att du ska förstå det också... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0